Legjobb ár garancia
Folyamatosan arra törekszünk, hogy személyre szabott árainkkal minden esetben a lehető legkedvezőbb feltételekkel tudjunk Önnek szállodai szolgáltatást biztosítani.
Erre garanciát is vállalunk
Amennyiben az Ön foglalásától számított 24 órán belül mégis találna máshol kedvezőbb publikus ajánlatot, úgy természetesen ajánlatunkat azonnal a kedvezőbb ár alapján módosítjuk és visszaigazoljuk az Ön számára.
A garancia érvényesítéséhez a következőket kell tennie
- küldje el a sales@palacehotelheviz.hu e-mail címre, hogy kedvezőbb árat talált a honlapunkon megtalálhatóknál. A levélbe írja bele el az alacsonyabb árat tartalmazó honlap nevét és címét (URL), valamint csatoljon egy képernyőképet (screenshot) a szóban forgó ajánlatról.
- küldje el foglalása kódját és adatait, melyet a jelzése előtt maximum 24 órával korábban véglegesített honlapunkon.
Fontos!
A garancia érvényesítésének alapfeltétele, hogy a Palace Hotel**** Hévíz honlapjáról érvényes visszaigazolt szobafoglalással kell rendelkezni.
A kedvezőbb ár ugyanazon foglalási feltételek mellett érvényes, mint az általunk visszaigazolt. Ezen feltételek a következőek:
- a foglalásban szereplő érkezési és utazási időpont megegyezik
- azonos a vendéglétszám és a vendégek kora
- egyforma a szobatípus és a szobák száma
- az egyéb megrendelt szolgáltatások mennyisége és tartalma között nincs különbség
Ha a fenti feltételek fennálnak, ne habozzon, és írjon a sales@palacehotelheviz.hu e-mail címre!
Az árgarancia az alábbi ártípusokra nem vonatkozik
- nem nyilvános felületen (clubrendszer, corporate ...) elérhető árak esetén
- aukciós weboldalakon elérhető árak esetén
- bármely partner által adott hűségpontok felhasználása esetén