Legjobb ár garancia

Folyamatosan arra törekszünk, hogy személyre szabott árainkkal minden esetben a lehető legkedvezőbb feltételekkel tudjunk Önnek szállodai szolgáltatást biztosítani.

Erre garanciát is vállalunk



Amennyiben az Ön foglalásától számított 24 órán belül mégis találna máshol kedvezőbb publikus ajánlatot, úgy természetesen ajánlatunkat azonnal a kedvezőbb ár alapján módosítjuk és visszaigazoljuk az Ön számára.

A garancia érvényesítéséhez a következőket kell tennie



  • küldje el a sales@palacehotelheviz.hu e-mail címre, hogy kedvezőbb árat talált a honlapunkon megtalálhatóknál. A levélbe írja bele el az alacsonyabb árat tartalmazó honlap nevét és címét (URL), valamint csatoljon egy képernyőképet (screenshot) a szóban forgó ajánlatról.
  • küldje el foglalása kódját és adatait, melyet a jelzése előtt maximum 24 órával korábban véglegesített honlapunkon.

Fontos!



A garancia érvényesítésének alapfeltétele, hogy a Palace Hotel**** Hévíz honlapjáról érvényes visszaigazolt szobafoglalással kell rendelkezni.

A kedvezőbb ár ugyanazon foglalási feltételek mellett érvényes, mint az általunk visszaigazolt. Ezen feltételek a következőek:

  • a foglalásban szereplő érkezési és utazási időpont megegyezik
  • azonos a vendéglétszám és a vendégek kora
  • egyforma a szobatípus és a szobák száma
  • az egyéb megrendelt szolgáltatások mennyisége és tartalma között nincs különbség

Ha a fenti feltételek fennálnak, ne habozzon, és írjon a sales@palacehotelheviz.hu e-mail címre!

Az árgarancia az alábbi ártípusokra nem vonatkozik

  • nem nyilvános felületen (clubrendszer, corporate ...) elérhető árak esetén
  • aukciós weboldalakon elérhető árak esetén
  • bármely partner által adott hűségpontok felhasználása esetén